Tuesday, February 9, 2010

TAHNIAH MENTERI BESAR 'HALAM' PERAK

Sejak pagi tadi lagi, saya ternanti-nanti keputusan mahkamah persekutuan dalam menentukan siapakah peneraju kerajaan Perak yang sah. Dan seperti yang saya jangka, si Zambry akhirnya dijulang sebagai MB yang sah, sekali gus menidakkan impian si Nizar untuk merampas kembali kerusi empuk yang pernah didudukinya suatu ketika dahulu.

"Sah tapi haram!"..maka jadilah dia SAHRAM!! Kalungan tahniah buat Zambry Kadir si MB Sahram yang kini boleh lah semakin mendabik dada..Dengan senyum sinis, hatinya akan berkata :"Lihatlah aku..aku kini MB Perak yang sah (tapi tetap HARAM!)"

Buat si Nizar, terimalah keputusan mahkamah persekutuan ini dengan hati terbuka..ianya dah ditakdirkan oleh ALlah SWT. Ada lah hikmah di sebaliknya tu..mungkin Tuhan nak beri yang lebih baik dari itu..manalah kita tahu?

Buat rakan-rakan yang bencikan kezaliman, kejahatan, kronisme dan sebagainya, jomlah kita lakukan persiapan untuk sama-sama berjuang menumbangkannya dan kita gantikan dengan keadilan, agar bumi ALlah amnya dan Malaysia khasnya sentiasa dicurahi limpahan rahmah dan barakah daripadaNya.

Pilihanraya Umum Ke-13..Pastikan kemenangan HAK MILIK kita.. "Wahai Tuhan kami, sekiranya Engkau tidak membantu memenangkan kami, nescaya semakin berleluasalah maksiat di bumiMu ini dan makin bertambahlah pemimpin-pemimpin pemakan rasuah di kalangan kami.."

No comments:

Post a Comment