Tuesday, October 12, 2010

PEMIMPIN MALAYSIA MASIH TAK SEDAR DIRI

Sejak kebelakangan ini, semakin banyak kes keruntuhan moral dan jenayah yang berlaku di negara kita sama ada membabitkan bayi, kanak-kanak, remaja, belia mahu pun orang dewasa atau orang tua. Kerajaan kita seolah-olah dah naik pening memikirkan cara untuk mengatasi masalah tersebut. Bagi saya, apa yang nak disusahkan..dah lama ALlah dan RasulNya tunjukkan jalan keluar daripada semua masalah yang melanda kita hari ini. Penyelesaiannya tidak lain tidak bukan ialah kembali semula kepada Qur'an dan Hadis..

Satu lagi bala yang bakal menerjah masuk negara kita ialah penganjuran konsert sulung Adam Lambert berjudul 'Adam Lambert Glam Nation Tour Live in Malaysia 2010' yang dijadualkan berlangsung 14 Oktober (Khamis) di Stadium Putra Bukit Jalil.

Adam Lambert adalah seorang artis ( bekas American Idol ) yang secara terbuka, bukan sahaja mengaku sebagai gay dan pengamal homoseksual tetapi beliau turut mempamerkan aksi gaynya dengan seringkali mencium dan mengucup penari lelaki serta menggayakan tarian serta aksi lucah bersama kumpulannya.

Nampaknya pemimpin kerajaan BN kita bukan sahaja masih tidak bersungguh untuk berusaha menyelesaikan masalah rakyat, bahkan ditambahkan lagi dengan bala yang lain. Apakah rakyat negara ini amat dahagakan hiburan-hiburan seperti konsert nyanyian, tarian dan seumpamanya? Tidak cukupkah lagi dengan hiburan-hiburan yang semakin memualkan yang disiar di dalam television yang amat jelas sekali merupakan penyumbang utama dan pertama kepada kejatuhan akhlak dan moral anak-anak muda serta orang-orang tua di negara kita?

Tolonglah wahai pemimpin kami..apa nak jadi kepada negara kita ini? Apakah kamu semua nak tunggu kami jatuhkan kamu dan digantikan dengan orang lain? Kami percaya, kamu tidak akan sekali-kali mahu berlaku sedemikian..

No comments:

Post a Comment